Ron-Karim-USA.reismee.nl

Dag 25 Los Angeles - Hollywood - Beverly Hills - Rodeo Drive

Onze laatste dag vandaag. We hebben per auto diverse bezienswaardigheden aangedaan die we in het begin van de reis gemist hadden. We hadden via het amerika forum een leuke lokatie uitgehaald om foto's te maken van het Hollywood Sign. We hebben een half uur op Rodeo Drive rondgelopen in de hoop een bekende acteur te zien. Helaas mocht dit niet zo zijn. De huizen die we in Beverly Hills zagen waren echt super, helaas veel er niet veel te zien. Aansluitend zijn we onze huurauto gaan terug brengen bij Hertz. Deze lag vrij kort in de buurt van ons laatste hotel, dat ook weer kort bij het vliegveld ligt. Morgenvoreg vertrekken we tegen een uur om 6.30 richting LAX airport, waar onze vlucht om 9.00 vertrekt. We maken eerst een tussenlanding in Atlanta, waar we 5 uur moeten wachten op vlucht naar Brussel. In totaal zijn we dan met het tijdverschil 24 uur onderweg. Hopelijk hebben we niet veel last van de Jetlag.

In totaal hebben we op 25 dagen: 3833 mijl (6167 kilometer)
Dat is per dag gemiddeld: 246 kilometer per dag.
We hebben 90 uur achter het stuur doorgebracht. Karim iets meer, omdat Ron moest fotograferen/Filmen.
Onze gemiddelde snelheid was 42.2mijl (67.9 kilometer p/u)
We hebben ongeveer 600$ (480 euro) uitgegeven aan benzine. En dat met onze 5.6 liter V8!
Het aantal flesjes water: zeker 50 de man.

Bij deze is dit onze laatse berichtgeving uit de states.
Bedankt voor alle reactie's van onze echte volgers.

Misschien tot de volgende keer!

Groetjes Ron & Karim.

mam

Hoi Jongens kom veilig thuis en geniet die paar uurtjes nog hoi tot donderdag