Ron-Karim-USA.reismee.nl

Dag 20 & 21 Las Vegas deel 2

Vandaag zijn we weer beland in Las Vegas! We hebben het nu een beetje gehad met rondkijken en mooie landschappen, dus hebben we besloten om 2 dagen te relaxen in Vegas.
We hebben deze keer het mooie Trump hotel geboekt. Het was een van de weinige die nog beschikbaar was voor het weekend, maar wel heel luxe. 2 dagen hebben we hier lekker aan het zwembad gelegen, en aan onze bruine tinten gewerkt. Helaas hebben we de jackpot niet gewonnen. We hebben vanaf nu een aangepast reisschema, we rijden de 25e naar San Diego om een bezoek te brengen aan Seaworld en de dag erna gaan we terug naar Los Angeles om nog een aantal plaatsen aan te doen, die we in het begin van de reis nog niet gezien hadden.

Dus het eerst volgende verhaal zal San Diego zijn.

Groetjes R&K

Huub thomissen

Jammer van die jackpot in Vegas!! Maar geluk kunje niet kopen , wat Jullie hebben is beter dan een jackpot. Vrienschap !!! En een mooie reis ervaring. Veel reis plezier rverder groetjes huub

mam

Echt jammer geen jackpot wel een belevenis om eens te kijken hoe alles in werking gaat wens jullie een goede reis naar san diego en naar los Angeles tot weer mails mam-gerrie

raja

ja karim inderdaad jammer van die jackpot ,maar je heb wel een belevenis moge ervraren en in je geheugen is geriften wie niet waagt die niet wint hahahah he broertje
groetjes raja love you