Ron-Karim-USA.reismee.nl

Dag 6 & 7 Page

Horseshoe Bend & Karim

Reacties

Reacties

Mounia

Ben jaloersssssss...... echt sjiek om mee te maken lijkt me...

sassie

wow bij iedere foto heb ik alleen het woord wow wauw super gaaf stoer en IK WIL OOK!!!!!!! heren geniet ervan

cindy

Wowwww echt mooi , alles is mooi , foto`s vegas
zijn echt sjiek . Wat een hotel superrrrrrr
Ich wel aochhh pleaseeeeee
Veel plezier verder . Groetjes Cindy

Karim

Dank je wel Cindy, ik had nog plaats in mijn koffer denk ik en had je dus mee kunnen smokkelen. Haha

Gr.

Karim

Oja, Vegas moet je zeker doen joh. Is echt geweldig. Ga zeker de volgende keer n weekje blijven ofzo ipv 2 nachten wat eigenlijk te kort was ;-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!