Ron-Karim-USA.reismee.nl

Het is bijna zover!!

Hallo allemaal!

Nog 3 dagen geduld en het is zover!

Na maanden lange voorbereiding en planning zijn we nu eindelijk zover om aan onze reis te beginnen. Alleen nog de laatste puntjes op de i zetten en alles nogmaals controleren.

We vertrekken vrijdag op zaterdagnacht om 3.00 bij Ron thuis richting Airport Brussel.

We hopen daar dan om 6.25 de vlucht naar Amsterdam te pakken.
Om 10.40 vertrek onze Boeing 747 van KLM rechtsreeks naar Los Angeles (LAX)

We komen lokale tijd rond 13.00 aan, 9 uur vroeger dus.

Eenmaal aangekomen gaan we bij Hertz onze SUV ophalen.

Daarna rijden we door naar een shopping mall om diverse aankopen te doen voor onze reis. O.a. een koelbox en een navigatie.

Nadat we onze spullen gedumpt hebben in ons Hollywood City Inn hotel gaan we de omgeving een beetje verkennen.

We hopen op leuke reacties uit ons eigen landje!

Tot snel,

Ron & Karim

Josephine

Ron en Karim,

Geniet van jullie reis, doe voorzichtig en kom gezond en wel met mooie herinneringen terug.

Jan & Corrie

Ron&Karim, veel plezier en doe voorzichtig, kijk eens of er nog plaats is in het vliegtuig om een mooie amerikaanse auto mee te nemen, groeten.

Karim

@Jan & Corrie, die plaats is al gereserveerd voor mijn 1955 Ford F-100 custom build :p hahaha.

Karim

Dank je wel Josephine, We gaan er zeker een mooie reis van maken. Ik let wel op Ron hoor. hahaha.

Mike & Susan

Hoi Ron & Karim. Wat leuk dat jullie een reisblog bijhouden!! Wij zijn erg benieuwd naar jullie eerste reisverslag en uiteraard de foto's. Maar voor nu wensen wij jullie eerst een hele goede reis en heel veel plezier in The States!! Groetjes Mike Susan Jur & Floor

mariëtte Jan

Hallo Ron en Karim een fijne en spannende vakantie.
We zullen jullie reis volgen vanuit Susteren.

groetjes

Leo

Ron en Karim, veel plezier met jullie reis en ervaring.Doe rustig aan en neem de tijd.Er is meer te zien dan je denkt. Neem vanaf het vliegveld LAX de Sepulveda boulevard naar hoolywood.Prachtige rit en veel winkels voor het inslaan van spullen, en mooier dan de highway. Veel plezier en groeten van de jaloursen thuis

miriami

Goede reis!! Geniet ervan!!

Dikke boesa

Trudy & Jhon

Hoi Ron,

We hopen dat jullie een voorspoedige vlucht hebben gehad en dat jullie veilig zijn aangekomen. Laat het avontuur nu maar beginnen..... Let op in het het casino met het uitgeven van die 50 euro. Laten we hopen dat het er 50.000 worden. Fijne vakantie verder van je collega Jhon en Trudy. Groeten

Hoi Karim,

Ik wens je heel veel plezier in de US! Hoop dat je een leuke tijd tegemoet gaat en veel leuke gebeurtenissen gaat meemaken!

Groetjes,

marleen en jos

ron en karim, geniet maar van het avontuur en ben voorzichtig we volgen het hele verhaal wel heel veel plezier

mam

kARIM RONNIE
GOED AANGEKOMEN HEB EEN LEUKE TIJD

Hey Fatima,

dank je wel voor je reactie. Blijf ons lekker volgen en je zult leuke verhaaltjes lezen en mooie foto's van 'n mooi landschap en vele andere dingen zien. hihi.

Gr. K

Hoi Karim,
Ik blijf jullie zeker volgen. Wat een mooie prachtige natuurfoto's zeg. Ik heb gehoord dat het mooi is daar, maar zo mooi had ik niet verwacht, echt prachtig, wowwww........Zorg goed voor elkaar en heel veel plezier! groetjes Fatima

@ Fatima,

Ja ht is zeker beatiful hier. Ik wist dat ze mooi landschap hebben maar als je ht met eigen ogen zit is nog indrukwekkender. Heel leuk dat ons volgt :-)

Hoe is ht in NL?
Eid mubarak. Hoop dat je n leuke dag met familie en vrienden hebt gehad.

Hee Karim,

NL, life goes on hihi...wisselvallig weer, maar de zomer is echt voorbij...Geniet daarom nog lekker van de zon daaro.

Jij ook nog Aid mubarak said.....Thanks, ja was een gezellig dagje...veel te veel gegeten natuurlijk weer hahaha

Karim, geniet lekker van je rondreis en de landschappen...groetjes!!!!!!