Ron-Karim-USA.reismee.nl

Dag 1 Aankomst in Los Angeles & Huurauto

Na een lange reis via Brussel en Amsterdam zijn we rond 12.00 lokale tijd geland in Los Angeles.
Na een redelijke veiligheids controle konden met de shuttelbus naar het autoverhuur bedrijf Hertz. Na een uur in de rij gestaan hebben krijgen een gratis upgrade, namelijk een Nissan Armada, een 8 cilinder met maar 6500mijl op de klok

Laughing
alle mid-size SUV waren namelijk verhuurd. Wij vonden dit natuurlijk niet erg. Aansluitend zijn we even een shopping mall ingelopen om wat kleine spulletjes te kopen. Tegen 18.00 aagekomen in het hotel zijn we eigelijk te moe om nog iets te ondernemen, zodoende schrijf ik maar een berichtje op de reisblog.

Vroeg naar bed en morgen hopelijk fit genoeg om een bezoek te brengen aan de Universal Studio´s.

Jullie horen weer van ons!

Groetjes Ron & Karim

goos

zo gave bak,jullie zullen wel veel tankstations zien,met zo.n benzine slurpende bak.
veel plezier nog en tot horens

Josephine

Wat een stoere bak van een auto zeg........
Veel reisplezier en hou de tank maar in de gaten met al die kilometers wat jullie gaan rijden.

Roland

Omg, een Armada? Lol, dan hebben jullie eigenlijk helemaal geen hotel kamer meer nodig....

Veel plezier in de Universal Studio's later!

Groeten,
Roland

cindy

Zo gaaf hoor! En echt leuk om zo jullie verhalen bij te houden! Had de website natuurlijk al even gezien, maar nog niet gereageerd, maar ziet er erg leuk en overzichtelijk uit! Geniet van jullie vakantie en ben benieuwd naar jullie volgende relaas!
Enjoy Your Stay @ the U.S.A.!!!!!!!!!!!!
Groetjes, cin

Karim

Dank je wel Cindy, Blijf ons lekker volgen. Er zullen nog meer mooie foto's en verhaaltjes volgen. Tot nu toe, is het gewoon wowww. Echt heel mooi landschap heeft the USA!!

Gr. K