Ron-Karim-USA.reismee.nl

Dag 4 Joshua Three N.P.

Vandaag reden we ons eerste nationale park, namelijk Joshua Three.
Hier aangekomen konden we de America the beautiful park pas krijgen.
Deze kost 80$. Hij is 1 jaar geldig in vrijwel alle N.P. in Amerika. Deze zal later natuurlijk
nog van pas komen. Het park is erg groot en het is er weer bij de 40 graden, daarom hebben we alleen de hoogtepunten bezocht. Er zijn zat wandelpaden maar eigenlijk te warm om even rond te wandelen. Wel hebben de Skull Rock en de San Andreas breuklijn bezocht. De breuk is bekend door de grote en zware aardbevingen die voortbrengt. De bekendste hiervan is de aardbeving van 1906 die San Franscisco grotendeels verwoeste.

Na het park een lange rit van 350 km naar Kingman Arizona.

Morgen de Grand Canyon!!

Reacties

Reacties

Danny

Hoi!

Wilde even melden dat het Joshua Tree (dus als in 'boom' is en niet Three (dus 3) ;)

Fijne reis gewenst verder!

Ron

Bedankt Danny voor deze zeer nuttige reactie.
Deze zijn zoals altijd erg leerzaam. Fouten zijn nog altijd menselijk.

Bedankt en tot ziens.

Ron.

Rool

Hehe @ Danny's post!

Hey Dan, hoe gaat het?!

Groeten,
Roooool

Danny

Gelijk heb je Ron, *zelfs* ik heb er wel eens last van ;)

Maar, bespeur ik enig sarcasme in je reactie?
Je typt nogal kortaf en klinkt pissed..

Ik kon er uiteraard ook niets van hebben gezegd
maar wil je gewoon helpen met een mooi en correct
reisverslag. Je fotografie neem je toch ook serieus
neem ik aan, je wil toch ook het beste resultaat?

In het verleden hebben wij elkaar ook vaker goed
geholpen, je hoeft je in ieder geval niet te
schamen of boos te worden als ik dat nu weer doe.

Maar, ik kan ernaast zitten en dat je het gewoon
als een lichthartig grapje bedoelde. In dat geval
hoor ik dat graag natuurlijk!

Je was zeker in de war met Deep Space 9 en noemde
dat park dus maar Joshua 3. What happened to the
other two? :)

@Rool: ik mail je nog!

Huub Thomissen

Hé beste mensen ,Karim en Vriend ,geweldig hoe jullie daar je rondreis doen,geweldige foto,s en mooie verhalen.Ik blijf ze vanaf nu volgen en ben benieuwd naar jullie volgend avontuur.
Voor anderen geldt dat natuurlijk niet die zitten thuis op de bank jullie verslagen te lezen, en kunnen dus niet daar bij jullie zijn,en monsterlijke mooie avonturen beleven.!!
Nog veel plezier daar. groeten huub

mam

Hallo Zoon en Ronnie
Mis je en de foto`s zijn geweldig ben een beetje jaloers dat ik niet daar ben hahahaha.
Nee hoor heb veel plezier en doe kalm aan .
Je Moeder Gerrrie?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!