Ron-Karim-USA.reismee.nl

Dag 6 & 7 Page

Laat in de middag waren we aangekomen in Page. Na een zeer mooie rit van 200km zijn we
bij de subway eerst een lekker broodje gezond gaan eten.
Eenmaal ingecheckt in Lulu's Sleep Ezze Hotel, waren we verrast over de manier hoe we ontvangen werden. Het hotel is meer als een B&B, dus veel persoonlijker en vriendelijker dan in een normaal hotel.

We werden gelijk uitgenodigd voor de gezamelijke barbeque die om 19.30 zou plaats vinden.
We moesten zelf het eten kopen, en zij zou het bereiden.
Gezellig gegeten en geklets met een vrouwelijk stel uit Australie en een koppel + vriend uit Georgia Amerika. Echt gezellige mensen om elkaars avonturen mee te delen.

Verder hebben we de Glan Canyon Dam bezocht. Deze was echt groot! Bijna zo groot als de
Hoover Dam.

De Horseshoe Bend en de Antilope canyon waren ook een ervaring appart.
De 2e dag hebben we lekker gezwommen in the Coves te Lake Powell.
Dit was een tip van onze hostes Lulu. We waren hier helemaal alleen!.

Vandaag gaan we weer gezamelijk BBQen. Wie weet treffen we weer wat leuke mensen.
Morgen gaan we naar Monument Valley. Bekend van vele Cowboy films en meer.