Ron-Karim-USA.reismee.nl

Dag 8 Monument Valley - Mexican Hat

Vandaag op weg naar Monument Valley.
Op weg gaan we weer een andere staat in, namelijk Utah. Hier krijgen we weer te maken
met een andere tijdzone, namelijk -8 uur. Hierbij kunnen we onze horloges en gsm weer
bijstellen.

Eenmaal aangekomen parkeren we de auto, en maken een wandeling van 5km om de zeer indrukwekkende tafel bergen die zich in dit park bevinden. Uitgepuft en uitgedroogd komen we weer aan bij de auto. We moeten toch maar eens aan onze conditie gaan werken

Wink

Doorgereden naar Mexican Hat waar we gingen overnachten.
Het is officieel, Mexican Hat is het saaiste dorp van het Westen. We konden hier volgende de website van het hotel WIFI gebruiken, maar helaas bleek de bandbreedte op, sorry guys zij ze.
We zijn maar wat gaan eten bij de Swinging Grill. Deze schommelde het eten over brandend vuur.
Origineel maar wel prijzig, verder was er toch niet veel keus.
We zijn maar vroeg in bed gedoken, aangezien er toch niets te zien was.

Morgenvroeg lekker vroeg de wekker, en op naar Torrey, Utah.