Ron-Karim-USA.reismee.nl

Dag 11 Zion National Park

Vandaag gingen we een bezoekje brengen aan ons 4e nationale park, namelijk Zion National Park.
Na een uur in de file te hebben gestaan in het park i.v.m. wegwerkzaamheden, konden onze weg
vervolgen naar de parkeerplaats. We konden het park het beste verkennen met shuttle bussen.
Ideaal om het park te verkennen. We konden uitstappen op 6 plaatsen, en om de 7 minuten kwam
er weer een nieuwe bus om de volgende stop plaats aan te doen. Ze hebben we een leuke wandelinggedaan op het einde van de route. Tegen het einde van de middag zijn we naar ons hotel geredenom aansluitend weer een frisse duik in het zwembad te nemen. Na het eten hebben we nog even in de wasserette een paar wasjes gedaan. Ja, helaas moet dit ook gebeuren.

Morgen en overmorgen staat Las Vegas op de planning! Het volgende verhaal kan dus nog wel
even op zich laten wachten. En wie weet winnen we wel de jackpot! Als dit zo is komen wij niet meer terug naar Nederland

Wink
We hebben het Planet Hollywood Towers hotel geboekt. Lekker luxe mag ook wel voor een keertje.

Tot snel.

josephine

Stil van jullie kant uit...............
Jackpot al gewonnen?

Ron

Helaas nog niet. We hebben het amper geprobeerd.
Het is eigenlijk zinloos om iets te proberen.