Ron-Karim-USA.reismee.nl

Dag 12 & 13 Las Vegas!!!

Zo, dit was 2 dagen Las Vegas. We moeten nog even bij komen van alle drukte.
Onze ogen en oren laten we nu even tot rust komen.
We kwamen aan in ons hotel, waar we gelijk onze huurauto konden afgeven aan de vallet parking.
Zij brengen dat de auto voor je weg, en gaan hem ook weer voor je halen. Ideaal toch!

Eenmaal aangekomen in onze hotel kamer, kregen we de schrik van ons leven!
Wat een super kamer. Volledig ingerichte keuken, kamer en alles er op en aan.
We zaten op de 29e van de 54 verdiepingen. Een mooi uitzicht op de eifel toren.

4 LCD tv's en een beamer voor op het zonnescherm, wat tevens diens deed als filmscherm.
Op de slaaplamer is supergroot bed en een bubbelbad. Een dubbele wastafel op de badkamer
met wasmachine. Een Douche en tiolet. Het hotel is pas in Januari 2010 geopend, dus alles was nog lekker nieuw. We wilden bijna niet meer van de kamer af.
Eenmaal bijgekomen van de schrik zijn we toch maar naar onder gelopen.
In het hotel hebben we een winkelcentrum, genaamd The Miracle Mile. Deze is dus 1,6 kilometer lang. Zeer mooie winkels, restaurants, Bioscoop, Shows en nog veel meer.
Wat zijn o.a. nog naar een Gun Store geweest waar je tegen betaling met div. wapen kon schieten.
Echt een geweldige ervaring om eens mee te maken.
In de avond hebben we kaarten gehaald voor de Sin City Comedy Club. Hier deden een aantal bekende amerikaanse komieken aan mee. We kwamen niet meer bij van het lachten. En ja hoor, zoals verwacht werden wij er weer uitgepikt. Erg lachuh.
De volgende dag zijn we lekker aan het zwembad gaan liggen. We werden aangesproken door een paar mensen uit Ohio. Zijn waren het 3e wiel van 2 vrienden die samen op huwelijksreis waren. Zij zouden ons in de avond vergezellen voor een hapje, gokje en drankje.
Na het eten gingen naar een VIP Nightclub op de bovenste verdieping van het Palms hotel.
Wed stonden op de 55 verdieping in de buitenlucht, met een geweldig uitzicht!! Leuk als via via op deze plaatsen kan komen, waar we er normaal totaal niet in kunnen komen. Na een lange nacht zijn we maar snel ons bedje ingedoken, want niet veel laster moesten we helaas alweer uitchecken om door te gaan richting Death Valley. Helaas was de rit zo lang dat we hier geen tijd meer voor gehad hebben. Dus zitten we nu in Bishop.

Morgen gaan we door Yosemite Valley en overmorgen naar San Francisco.

See you later!

Josephine

Wat een luxe deze 2 daagjes voor jullie in las vegas.

mam

Wat een luxe Karim en Ronnie
hebben jullie ook de was gedaan hahahaha
Dit is om nooit te vergeten he geniet er maar van hoi

huub thomissen

Ja verwennen in zo'n mooi hotel is natuurlijk heerlijk jongens.
Ik ben benieuwd wat jullie in de Death Valley gaan meemaken.
Veel succes verder en geniet ,want voor je het weet is de tijd alweer om. groeten Huub

John en Trudy

Hoi boys,

zo te zien hebben jullie het zeer naar jullie zin. De dagen zullen wel omvliegen. nog veel plezier in de States en we spreken elkaar snel. je collega JC

Karim

Hallo Oom Huub,

Ja zo'n hotel voor die prijs kan alleen in Vegas. We hebben er n heerlijke tijd gehad. Helaas hadden we de laatste nacht het heel laat gemaakt in Vegas, of eigenlijk heel vroeg. Haha. En waren veel te laat uit Vegas vertrokken om nog die omweg naar Death Valley te maken. De volgende keer als deze regio weer doe staat ie weer op de programma. Ja soms moet je wel aanpassing aan je schema maken, wat we vorige week ook al n keer hadden gedaan.

We gaan nu ontbijten en daarna naar San Fransisco waar we 3 nachten verblijven.

Gr

Karim

Yep mam, ik heb al 2x de was gedaan, maar niet in Vegas. U hebt me goed opgevoedt en geleerd ;-) hahaha

Dikke poen