Ron-Karim-USA.reismee.nl

Dag 15 Bodie Ghost Town - Mono Lakes - Yosemite N.P.

Vandaag vanaf Bishop gereden naar Yosemite Nation Park via Bodie Ghost Town, een verlaten dorp boven op een berg van 2500 meter. Erg interessant als je van Urban fotografie houd. Je kan hier als fotograaf de nodige uurtjes doorbrengen. We warer er al om 8.00, dus een van de eerste toeristen. De weg er naar toe was geen pretje, maar met onze 4x4 was dit goed te doen. Aansluitend zijn we via de Mono Lakes (Zoutmeren) gaan ontbijten in Lee Vining.

Toen we ons buikje weer gevuld hadden zijn we via de Tioga Pass het Yosemite Park ingereden.
Dit park is het populairste en grootste park van de Verenigde staten. Hier hebben we de hele dag wat rondgereden en foto's gemaakt. In het mariposa park waren ook reuze bomen te zien, deze waren ontzettend groot! Aansluitend zijn we doorgereden naar Merced Californie om morgen al wat dichten bij San Francisco te zitten. We blijven hier 3 dagen!

Tot binnenkort maar weer, met een samenvating van 3 dagen S.F.

Reacties

Reacties

raja

he broertje wat leuk dat je al zo veelheb gezien van amerika ben trots op je dat je zo avontuur beleeft geniet er van en ronnie ook jullie hebben het spannend gezellig tot snel in s.f hoi je zus raja

Mam

Hoi mijn zoon
Ik zie dat het goed gaat met je lekker bruin en wat mager geworden maar je ziet er heeel goed uit en jij ook ronnie tof zeg dat jullie deze reis hebben gemaakt goede keuze jongens jullie maken mooien foto`s het is daar geweldig mooi avontuur groetjes van je vader en mij hoi ronnie tot weerziens in dit koude kikkerland altijd maar regen bah hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Karim

Hoi big sister, dank je wel voor je reactie. Het is echt geweldig hier en ben blij dat ik deze reis toch heb genomen. En weet je? Ik ga zeker terug komen. Want er is nog zoveel andere mooie plekken te zien. hoe gaat het trouwens met mijn nichtje? Is ze al onrustig en klaar voor haar reis? Hihi. Ik mis jullie groetjes aan the kids en Horrie. Xx

Karim

Hoi mam, ja bruin zijn is altijd heerlijk, je moet toch zien dat ik met vakantie ben geweest. En n paar kilootjes kwijt hoor je me niet om klagen. Haha. Dank u wel voor de reactie. Ik bel vanavond anders morgen ff. Xx

huub thomissen

Geweldige foto,s en verhalen,volgende keer ga ik mee!!
jullie zien trouwens tijdens jullie reis wel heel veel high lights,heerlijk om te zien en zo,n ervaring op te doen.De foto,s kunnen niet weergeven wat jullie daar allemaal meemaken,daar heb je al je zintuigen voor nodig en hier aan de andere kant zien we dat alleen maar in 2d en zonder zintuigen,het enige wat we kunnen doen is ogen dicht en erover fantaseren.
Ik vind het geweldig wat jullie doen,veel succes verder met juliie wonderbaarlijke reis,

Ik wacht op de volgende verhalen.

Karim

Hoi oompje Huup,

Ja inderdaad moet je dit in real life mee maken. De ervaring is soms overwelmend. Bijvoorbeeld, we zijn nu in San Fransisco en reden vanuit ht Centrum terug naar ons Hotel. Het Hotel ligt n half uurtje buiten SF. We reden langs de kust af en zagen n wonderschone zons ondergang. SF heeft n heel raar klimaat waar soms ineens heel veel mist om je heen zit en ook over de baai en bergen. Bij zonsondergang zie je de zonnestralen overal langs proberen te komen en weerkaatsen op het water. Onze monden vielen gewoon open. Hahaha. Ook de Grand Canyon was zo geweldig en met die helikoptervlucht erover heen, konden we nog meer zien. Gewoon wauwww. En dat zelfs dat ik wat misselijk was geworden van de vlucht. Hahaha.

Gr Karim

Chadia

Hoi mijn lieve broer en Ronnie.
Ik wil deze verhalen niet meer horen, ben zo jaloers. Ik mis je Karim, love you en verder beide nog veel plezier, geniet ervan

Karim

Ja sorry Zusje. haha.

mis jullie ook. geef mijn lieve Neefjes dikke kusjes van mij.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!